تبلیغات
سید احمد الحسن ، یمانی موعود !!! ؟؟؟ ( الدجال ) عربی و فارسی - (مناظره بین آقای انصار313 و آقای الساری ) سخنان انصار313

سید احمد الحسن ، یمانی موعود !!! ؟؟؟ ( الدجال ) عربی و فارسی

البیعة لله ( احمد الحسن یدعو الی النار)

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سید احمد الحسن ، یمانی موعود !!! ؟؟؟ ( الدجال ) عربی و فارسی خوش آمد میگویم ... مطالب این وبلاگ به دو زبان فارسی و عربی می باشند و هر یک این مطالب را در جای مخصوص خود خواهید دید.

 

                  کیفیت مطرح کردن دعوت احمد الحسن دجال، توسط انصار

در اینجا می خواهیم ببینیم که این شخص یعنی احمد الحسن دجال چگونه عقیده خود را برای دیگران به صورت مکر و فریب ارائه می دهد.

لازم به ذکر است در پایان به تمامی فریب ها و تحریففهایی که در این روایات به کار برده اند اشاره می شود.

مناظره ای بین انصار 313 و آقای ساری در http://www.forum.98ia.com/t134121.html#

انصار 313

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین
اللهم صل على محمد وآل محمد الأئمة والمهدیین وسلم تسلیما كثیرا

یمانی (ع) كیست

در ابتدا لازم است بدانیم که مکّه در تهامه است و تهامه در یمن . پس محمّد و آل محمّد(ص) همگی یمانی هستند . یعنی محمّد(ص) یمانی است و علی(ع) یمانی است و امام مهدی(ع) یمانی و دوازده مهدی(ع) یمانی و مهدی اوّل(ع) نیز یمانی است

رسول خدا(ص) فرمود : همانا ایمان در مکّه ظهور کرد و مکّه در تهامه و تهامه در سرزمین یمن است و به همین سبب کعبه را "کعبهء یمانیه" می گویند . بحار الأنوار ج22 ص137

رسول الله(ص) فرمود : همانا بهترین مردان اهل یمن هستند و ایمان یمان و من نیز یمانی هستم . بحار الأنوار ج57 ص 232




اما راجع به حدود شخصیت یمانى در روایتی از امام باقر(ع) این گونه وارد شده است : و در پرچـمها پرچـمى هدایتگر تر از پرچم یمانى نیست و آن پرچم هدایت است . چون كه شما را به سوی صاحبتان دعوت می کند ، و اگر یمانى خروج کرد فروختن اسلحه حرام مى شود . و اگر یمانى خروج کرد , بپا خیز بسوی او . پس همانا پرچمش پرچم هدایت است . و جایز نیست مسلمانان از او سرپیچى كنند ، و اگر كسى اینكار را انجام دهد از اهل جهنم مى باشد . زیرا که او دعوت به حق و هدایت به راه راست مى كند . الغیبة - محمد بن ابراهیم النعمانی ص 264 . بحار الأنوار ج 52 ص 232




نکات بسیار مهم از حدیث فوق

جایز نیست هیچ مسلمانی از او سرپیچى كند ، و اگر كسى اینكار را انجام دهد از اهل جهنم مى باشد
و این به این معنى مى باشد كه یمانى صاحب ولایت الهى است و هیچ كس صاحب این ولایت نمى باشد بطوریكه اعراض از او ، انسان را وارد جهنم كند (حتى اگر نماز بخواند و روزه بگیرد) مگر اینكه از خلفاى خداوند در زمین باشد که عبارتند از پیامبران ع و مرسلین ع و امامان ع و مهدیین ع
او دعوت به حق و هدایت به راه راست مى كند
و دعوت به حق و راه راست یا صراط مستقیم به معنى این است كه این شخص اشتباه نمى كند تا مردم را وارد باطل كند یا اینكه آنها را از حق خارج سازد . و این به این معناست که او معصوم و منصوص العصمة است . بنابراین ، این قید در حدیث ، ثمره بزرگی در مشخص کردن شخصیت یمانی دارد . و برداشت هر معنى دیگری از این جمله ( دعوت به حق و هدایت به راه راست مى كند) آن را لغو و بی فایده می کند . زیرا دیگر روشن کننده خصوصیات شخصیت یمانى نمى باشد . و أئمه علیهم السلام از گفتن کلام لغو مبرا هستند

مهدیین(ع) كیستند

امام صادق(ع) فرمود : از نسل ما بعد از قائم(ع) دوازده مهدى از فرزندان حسین(ع) می باشند . مختصر بصائر الدرجات ص49 . بحار الأنوار ج 53 ص 148

امام سجّاد(ع) فرمود : قائم ما قیام می کند سپس بعد از او دوازده مهدی خواهند بود . شرح الاخبار ج 3 ص 400

ابی بصیر گوید : به امام صادق جعفر بن محمّد(ع) گفتم : ای پسر رسول خدا از پدرتان امام باقر(ع) شنیدم که فرمود : پس از قائم دوازده امام می باشند . امام صادق(ع) فرمود : نه بلکه ایشان فرمود دوازده مهدی و نگفت دوازده امام و ایشان از شیعیان ما می باشند که مردم را به ولایت ما و شناساندن حق ما دعوت می کنند . کمال الدین و تمام النعمه ج 2 ص 358 . بحار الأنوار ج 53 ص 145

از امام صادق(ع) از پدرانش از امیر مؤمنان(ع) نقل شده است که فرمود : پیامبر خدا(ص) در شبى كه وفات او بود به على(ع) فرمود كه یا ابا الحسن صحیفه و دواتى حاضر كن. و پیامبر خدا(ص) وصیتش را فرمود تا اینكه به این جا رسید كه فرمود : یا على پس از من دوازده امام خواهند بود و پس از آنها دوازده مهدى . و تو یا على نخستین دوازده امام مى باشى . و حدیث به درازا كشید تا اینكه فرمود: ... پس اگر وقت وفات علی النقی رسید ولایت را به فرزندش حسن العسكری می دهد و اگر وقت وفات حسن العسكری رسید ولایت را به فرزندش (م ح م د) ، مستحفظ از آل محمد(ص) تسلیم مى كند و ایشان دوازده امام مى باشند و سپس دوازده مهدى بعد از ایشان مى باشد . پس اگر مرگ به سویش (حجة ابن الحسن) آمد ولایت را به فرزندش نخستین مهدیین تسلیم مى كند كه سه نام دارد ، نامى مانند نام من و نام پدرم : عبد الله و احمد و نام سوّم مهدى است . و او اولین ایمان آورنده (به پدرش) است . الغیبة طوسی ص150 . بحار الأنوار ج 53 ص 147 . بحار الأنوار ج 36 ص 260 . غایة المرام ج 2 ص 241 . (کتاب الغیبه شیخ طوسى(فارسى) ص 300) و چندین کتاب معروف دیگر

یمانى ع نخستین مهدیون ع

نتیجه گرفتیم كه یمانى حجتی از حجتهای خدا در زمین است و معصوم و منصوص العصمـة است ، و در روایات متواتـر و متن هاى قطعى موجود است كه حجتهای الهی پس از پیامبر اکرم(ص) ائمه دوازده گانه(ع) ومهدیون دوازده گانه(ع) مى باشند . و غیر از ایشان هیچ حجت معصوم دیگری بر زمین نمى باشد و آنها تمام نعمت و كمال دین و ختم رسالات آسمانی هستند , که یازده امام از ایشان از دار دنیا رفته اند و امام مهدى(ع) و دوازده مهدى(ع) باقى مانده اند . و یمانى مردم را به سوی امام مهدى(ع) دعوت مى كند ، پس یمانى باید نخستین مهدیون باشد

و این ثابت است كه اولین از مهدیون در زمان ظهور امام مهدى(ع) موجود می باشد . و او نخستین كسى است كه به امام مهدى(ع) ایمان می آورد و مردم را برای قیام پدرش آماده می سازد . و این جمله (او اولین کسی است که به حضرت مهدی(ع) ایمان می آورد) در وصیت پیامبر خدا(ص) ذکر شده است . و از اینجا شخص یمانى منحصر مى شود در مهدى اول (از مهدیون دوازده گانه) . و احادیث معصومین علیهم السلام ، نام و صفات و محل سکونتش را به تفصیل بیان کرده اند . نامش احمد و كنیه اش عبدالله یا همان اسرائیل است . و مردم او را اسرائیلى می نامند و ناگزیرند كه او را اسرائیلی بنامند . پیامبر خدا(ص) فرمود : نامم احمد است و من عبدالله هستم . نامم اسرائیل است و هر آنچه که او را امر كرده مرا نیز امر كرده است و هر آنچه او را اشاره كرده مرا نیز اشاره كرده است . تفسیر عیاشى ج 1 ص 44 . برهان ج 1 ص 95 . بحار الأنوار ج 7 ص 178

و مهدى اول نخستین سیصد و سیزده نفر است و او از بصره مى باشد و در گونة راستش اثر و در سرش شوره است و بدنش مانند بدن موسى بن عمران(ع) و در كمرش ختم نبوت و در وصیت پیامبر خدا(ص) مذکور مى باشد . و او عالم ترین خلق پس از ائمه(ع) به قرآن و تورات و انجیل است و در آغاز ظهورش جوان است ، در حدیثی از پیامبر خدا(ص) که در آن علامات ظهور را ذکر می کند آمده است : ... سپس جوانى را ذكر كرد و فرمود: اگر وى را مشاهده كردید با وى بیعت كنید چون او خلیفه مهدى(ع) است . بشارة اسلام ص 30

یمانی موعود سید احمد الحسن ع

حذیفه گوید : شنیدم که رسول الله (ص) درباره مهدی فرمود : همانا با او بین رکن و مقام بیعت می کنند و اسمش احمد و عبد الله و مهدی است . این سه اسم نامهای او می باشند . الغیبة - طوسی ص 454 . الغیبة - طوسی ص 470 . بحار الأنوار ج 52 ، ص 291

از امیر مؤمنان(ع) در خبرى طولانى که در آن اصحاب قائم(ع) را ذکر می کند آمده است كه : اولین آنها از بصره و آخرین آنها از ابدال مى باشد . بشارة الاسلام ص 148

از امام صادق(ع) در روایتى طولانى که نام یاران قائم(ع) را ذکر می کند آمده است : و از بصره ..... احمد . بشارة الاسلام ص 181

امام باقر(ع) فرمود : قائم دو نام دارد نامى مخفى و نامى آشكار، نام مخفى احمد و نام آشكار محمد است . كمال الدین وتمام النعمة ج 2 ص 653

احمد نام مهدى اول است و محمد نام امام زمان(ع) مى باشد همانطور كه در وصیت پیامبر خدا(ص) به آن اشاره شد . نام در زبان عربی کنایه از شخصیت می باشد ومعنی کلام امام(ع) این است که قائم دو شخصیت دارد یعنی دو نفر از اهل بیت بنام قائم نامیده شده اند

امام باقر(ع) فرمود : براى خداى تعالى گنجى در طالقان است نه طلاست و نه نقره بلکه دوازده هزار نفر در خراسان اند که شعارشان "احمد ... احمد" است و رهبر آنها جوانى از بنى هاشم سوار بر قاطرى سپید رنگ أست وپیشانى بندی قرمز رنگ بر پیشانی بسته است، گویی به او مى نگرم که از رود فرات هم مى گذرد اگر دعوت او را شنیدید بسوى او بشتابید حتى اگر مجبور باشید سینه خیز بر روی یخها حرکت کنید . منتخب الانوار المضیئه ، ص 343

امام صادق (ع) فرمودند : زمانی می آید که امام شیعیان از چشمان ایشان غایب خواهد شد ؛ از امام (ع) سؤال شد : در آن وقت باید چه کار کرد ؟ ایشان (ع) فرمودند : به امر اول تمسک کنید تا امر دوم را برای شما روشن سازد . غیبة النعمانی ص161

سید احمد الحسن (ع) فرستادهء امام مهدی (ع) و حضرت مسیح (ع) و حضرت ایلیا (الیاس) (ع) و حضرت خضر (ع) می باشد و شما را به پیوستن به یاران ایشان (ع) دعوت می کند)

 

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه