تبلیغات
سید احمد الحسن ، یمانی موعود !!! ؟؟؟ ( الدجال ) عربی و فارسی - (مناظره بین آقای انصار313 و آقای الساری ) پاسخ آقای الساری به تحریفات انصار 313

سید احمد الحسن ، یمانی موعود !!! ؟؟؟ ( الدجال ) عربی و فارسی

البیعة لله ( احمد الحسن یدعو الی النار)

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سید احمد الحسن ، یمانی موعود !!! ؟؟؟ ( الدجال ) عربی و فارسی خوش آمد میگویم ... مطالب این وبلاگ به دو زبان فارسی و عربی می باشند و هر یک این مطالب را در جای مخصوص خود خواهید دید.

 

آقای ساری و جواب به تحریفهای آقای انصار313

بسم الله الرحمان الرحیم
با صلوات بر محمد و آل محمد
سلام بر همگی

با دیدن موضوع فکر کردم اهل مطالعة باشید نویسنده گرامی اما از این متعجبم که ایا شما این امور را تحقیق کردین یا فقط کپی کردین در هر صورت حمل بر احسن الحال میکنمکه شما کپی کردین زیرا در جای جای این مدعای شما اشکال می باشد

1-کتاب غیبت شیخ طوسی پر از روایتهای عامی(سنی)و از قبیل آن وصیت که احمد بن خلیل مصری و علی بن سنان موصلی یکی از اینها هستن وبقیة افراد ناقل تا امام صادق مجهول هستند یعنی نمیدانیم اصلا وجود داشتند یا نه
2-کتاب بحار الانوار هم یک دائرة المعارف شیعی هست و هرچی در اهل البیت امده در کتاب آوردن و بحار ازغیبت طوسی نقل کرده
3-در اکثر نقل شما دروغ می باشد مثلا گفتن اینکه تهامه از یمن میباشد در اینجا(همانا ایمان در مکّه ظهور کرد و مکّه در تهامه و تهامه در سرزمین یمن است و به همین سبب کعبه را "کعبهء یمانیه" می گویند . بحار الأنوار ج22 ص137)این گفتار را علامه مجلسی از ابن اثیر صاحب کتاب
النهایة فی غریب الأثر
که سنی میباشد نقل کرده وخودش هم نگفته
النهایة فی غریب الأثر - مؤلف : أبو السعادات المبارك بن محمد الجزری مشهور به ابن الاثیر ،ابن اثیر این گفتار را در کتابش البته به زبان عربی هست گفته
جلد5ص722 الناشر : المكتبة العلمیة - بیروت ، 1399هـ - 1979م
در صورتی که شما گفتید(رسول خدا(ص) فرمود :)واین دروغ محض هست ورسول خدا فرمودند(من کذب علیَّ متعمّداً فلیتبوأ مقعده من النار)
4-روایت الایمان یمانی سنی هست و شیعة آن را نقل نکرده
5-مکه جزء یمن نمیباشد لذا به رکنی که به طرف یمن میباشد گفته میشود یمانی وبه رکنی که به سمت شام(سوریة)هست میگن رکن شامی
6-کعبة یمانی در روایات خود اهل سنت در یمن بوده وپیامبر برای نابودی ان سپاه فرستاد میتوانید مراجعه کنید به همین کتاب که گذشت ابن اثیر در همین چاپ به جلد2ص141 گفته:
قیل ذُو الخَلَصة : الكعْبة الیمانِیَّة التی كانت بالیَمین فأنْفذَ إلیها رسول اللّه صلى اللّه علیه وسلم جَرِیرَ بن عبد اللّه فخرّبها،کعبه یمانیه در یمن بود و پیامبر یکی را با نام جریر ین عبدالله رهسپار کرد تا ان را واژگون کند
7-یمانی مقدمه ساز هست ونه معصوم
و از یمن خروج میکند بلکه از صنعاء مراجعه شود به
بحار الأنوار / جزء 52 / صفحة [245]
عن عبید بن زرارة قال: ذكر عند أبی عبد الله علیه السلام السفیانی فقال: أنى یخرج ذلك، ولم یخرج كاسر عینه بصنعاء (سفیانی در محضر امام صادق ع ذکر شد پس امام فرمود چطوری سفیانی خروج کند در حالی که یمانی رو کم کن آن از صنعاء (پایتخت یمن)خروج نکرده!!!!
8-فرمودید هرکس اهل البیت گفتن مخالفت با اون سبب جهنم میشود بفرمایید که در مورد این حدیث چطور ایا تمام شیعة هم معصوم هستن
کتاب صفات شیعة مولف شیخ صدوق
جلد1صفحة2 حدیث 5
قال سمعت أبا الحسن ع یقول من عادى شیعتنا فقد عادانا و من والاهم فقد والانا لأنهم منا خلقوا من طینتنا من أحبهم فهو منا و من صفات الشیعة ص : 4أبغضهم فلیس منا شیعتنا ینظرون بنور الله و یتقلبون فی رحمة الله و یفوزون بكرامة الله ما من أحد من شیعتنا یمرض إلا مرضنا لمرضه و لا اغتم إلا اغتممنا لغمه و لا یفرح إلا فرحنا لفرحه و لا یغیب عنا أحد من شیعتنا أین كان فی شرق الأرض أو غربها و من ترك من شیعتنا دینا فهو علینا و من ترك منهم مالا فهو لورثته شیعتنا الذین یقیمون الصلاة و یؤتون الزكاة و یحجون البیت الحرام و یصومون شهر رمضان و یوالون أهل البیت و یتبرءون من أعدائهم [من أعدائنا] أولئك أهل الإیمان و التقى و أهل الورع و التقوى و من رد علیهم فقد رد على الله و من طعن علیهم فقد طعن على الله لأنهم عباد الله حقا (قسمت قرمز که می فرمایید : کسی که بر شیعة رد کند -قبول نکند-پس بر خدا رد کرده واز او قبول نکرده شکر خدا ما هم معصوم بودیم نمیدونستیم
9-یمانی حق است درست اما درست بودن و مخالف ان گناه هم درست اما این دلیل معصوم بودن نمیکند و عاقل این را میفهمد
10-مهدیون چه کسانی هستند این هم دلالت بر کمبود اطلاعات شما میکند چون روایت مهدیون در کتب شیعة اطلاق بر ائمة 12 میشود دلیل هرچی بخوای هست مراجعه کن به کتاب اثبات الهداة شیخ حر عاملی
تاببینی برای نمونه عرض میکنم چون خیلی زیاد هست مراجعه کن کتاب کمال الدین و اتمام النعمة شیخ صدوق باب ما اخبر به الحسین بن علی ع
ص298ح3
قال الحسین بن علی بن أبی طالب علیه السلام :منا اثنا عشرمهدیا أولهم أمیر المؤمنین على بن ابی طالب، وآخرهم التاسع من ولدی، وهو الامام القائم بالحق، یحیى الله به الارض بعد موته.
ترجمه:امام حسین ع میفرماید :از ما(اهل البیت)12مهدی هست اول انها امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب و اخر انها 9 فرزند من هست

11-شما که به کتاب منتخب الانوار المضیئة دسترسی دارید وبه او استدلال میکنید یک نگاهی هم به صفحه177 بزنید که فرموده یمانی از کجا خروج میکنه برادر من، حالا اشکالی نداره خودم برات میزارم تا مطالعه کنی

محمد بن مسلم الثقفی قال دخلت على أبی جعفر محمد الباقر ع و أنا أرید أن أسأله عن القائم من آل محمد ع فقال لی مبتدئا یا محمد بن مسلم إن فی القائم من آل محمد ص شبها من الخمسة الرسل یونس بن متى و یوسف بن یعقوب و موسى و عیسى و محمد ص أما شبهه من یونس فرجوعه من غیبته و هو شاب بعد كبر السن و أما شبهه من یوسف فالغیبة من خاصته و عامته و اختفاؤه من إخوته و إشكال أمره على أبیه یعقوب مع قرب المسافة بینه و بین أبیه و أهله و شیعته و أما شبهه من موسى فدوام خوفه و طول غیبته و خفاء ولادته و تعب شیعته من بعده و ما لقوا من الأذى و الهوان إلى أن أذن الله عز و جل فی ظهوره و نصره و أیده على عدوه و أما شبهه من عیسى فاختلاف من اختلف فیه حتى قالت طائفة منهم ما ولد و طائفة قالت مات و قالت طائفة قتل و صلب و أما شبهه من جده المصطفى ص فخروجه بالسیف و قتله أعداء الله عز و جل و أعداء رسوله ص و الجبارین و الطواغیت و أنه ینصر بالسیف و بالرعب و أنه لا ترد له رایة و إن من علامات خروجه خروج السفیانی من الشام و خروج الیمانی من الیمن و صیحة من السماء فی شهر رمضان و مناد ینادی من السماء باسمه و اسم أبیه (یادت باشه برادر گرامی نوشته مورد نظر قرمز هست که امام باقر میفرماید:سفیانی از شام(سوریه)و یمانی از یمن خروج میکنن


12-فرمودید(از امام صادق(ع) در روایتى طولانى که نام یاران قائم(ع) را ذکر می کند آمده است : و از بصره ..... احمد . بشارة الاسلام ص 181) بابا خوب روایت رو ذکر کن چرا سانسور میکنی عجیبه خوب احمد پسر کی باشه خودم میگم بشارة الاسلام وهمه کتابهای متاخرین یعنی علمای که بعد علامه حلی (متوفی قرن هشتم )تا الان همه این روایت رو از کتاب دلائل الامامة که نویسنده آن محمد بن جریر بن رستم طبری شیعی(قرن چهارم) هست نقل کردند حالا ببینیم این احمد که از اصحاب امام زمان هست پدرش کیست
(ومن البصرة: عبد الرحمن بن الأعطف بن سعد، و أحمد بن ملیح، وحماد بن جابر:) دلائل الامامة چاپ دار الذخائر قم صفحه 318 ای بابا این که احمد فرزن ملیح هست پس کو حسن J
13- روایتی رو نقل کردین (از امیرمؤمنان(ع) در خبرى طولانىکه در آن اصحاب قائم(ع) را ذکر می کندآمده است كه : اولین آنها ازبصرهو آخرین آنها از ابدال مى باشد . بشارة الاسلام ص 148 ) ای كاش امانت علمی را رعایت می کردی وتمام روایت رو نقل میکردی گرچه میدونم تو اصلا کتاب بشارت اسلام رو ندیدی چون اگر میدیدی این حرفها رو نمیزدی خوب الان تمام روایت رو نقل میکنم تا اینکه دیگه بازیچه دجالها نشی مراجعه کن بشارت الاسلام همون ادرسی که دادی ببین(فقال (علیه السلام): ألا وأنّ أوّلهم من البصرة وآخرهم من الأبدال، فأما الّذین من البصرة: فعل ومحارب) ترجمه:به تاکید که اولین انها از بصره است واخرین انها از ابدال اما کسانی که از بصره هستن فعل و محارب، خوب برادر گرامی چرا فقط اسم بصره رو اوردی خوب اسم دو نفر از بصره رو هم بنویس جوهر تموم شد ممکنهJ علی رغم اینکه خود نویسنده کتاب بشارت اسلام (سید مصطفى آل سید حیدر كاظمی) قبل از نقل این خطبه گفتن : ومما یُنسب إلى أمیر المؤمنین (علیه السلام) هذه الخطبة) یعنی اقا این خطبه به امام علی نسبت داده میشود هیچ سند ومدرکی هم نیست یعنی ممکنه درست و ممکنه که نادرست باشه
در اخر هم نصیحت میکنم که اقا این مسیر صعب العبور هست شما که اهل اطلاع نیستید به اهلش مراجعت بکنید تا به شمانشون بدن که مهدیون همان اهل البیت 12 هستن اینهم روایت صحیح لطفا مراجعه بفرمایید کتاب کمال الدین و اتمام النعمة صفحه 318 حدیث 13
ناشر قم-ذوی القربی(02517744663)
عن أبی بصیر، عن أبی عبدالله علیه السلام قال: سمعته یقول: منا اثنا عشر مهدیا مضى ستة وبقى ستة، یصنع الله بالسادس ما أحب
ترجمه:از ما(اهل البیت که شامل پیامبر ص و حضرت زهراء ع ) 12 مهدی می باشد که از این 12 نفر شش نفر امامت انها گذشته (گوینده امام صادق ع که خودشان ششمین امام هستن که امامت انها جزو شش نفر گذشته هست یعنی امامت انها فرا رسیده و گذشته)و شش نفر از مهدیون 12 مانده اند و خداوند با ششمین نفر از باقی مانده ها(امام دوازدهم حضرت مهدی صاحب الزمان عج)همان کند که دوست دارد

این را هم اضافةکنم که حدیثی که نقل کردی(امام صادق (ع) فرمودند : زمانی می آید که امام شیعیان از چشمان ایشان غایب خواهد شد ؛ از امام (ع) سؤال شد : در آن وقت باید چه کار کرد ؟ ایشان (ع) فرمودند : به امر اول تمسک کنید تا امر دوم را برای شما روشن سازد . غیبة النعمانی ص161 )بنده خدا چرا حدیث رو تحریف میکنید عجب روایت این هستش کجا دارد امر دوم(عن أبی عبدالله(علیه السلام) قال: " قلت له: إنا نروى بأن صاحب هذا الامر یفقد زمانا فكیف نصنع عند ذلك؟ قال: تمسكوا بالامر الاول الذی أنتم علیه حتى یبین لكم)ترجمه : به امام گفتم ما روایت میکنیم که صاحب امر(امام زمان ع)زمانی مفقود (غائب)میشود در آن هنگام چه کنیم ؟امام فرمود :به امر اول و انچه از اهل البیت به شما رسیده تمسک کنید تا قضیه برای شما روشن شود .
چرا روایات رو تحریف میکنید استغفر الله

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه